Bestellen en Leveren

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen van onze klanten over het bestel- en leveringsproces. Heb je een vraag hierover? Dan kun je eerst kijken of het antwoord ertussen staat. Is dat niet het geval? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!


Bestellen

Hoe bestel ik een product?

Als je het juiste product hebt gevonden, klik je op ‘Direct bestellen’. Kies vervolgens het juiste aantal en plaats het product in je winkelwagen. Vanuit de winkelwagen (rechtsboven in je scherm) klik je door naar betalen. Als je nog geen account bij ons hebt, kun je je eerst registreren. Heb je wel een account? Dan kun je inloggen. Vervolgens kies je de betaalmethode en reken je af. Je ontvangt direct na het bestellen een bevestiging in je inbox. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, dan kijken we met je mee.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Na het bestellen hoor je een bevestigingsmail van ons te ontvangen. Heb je die niet gekregen? Dan is jouw bestelling mogelijk niet bij ons binnengekomen. Je kunt dan het beste opnieuw bestellen. Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Neem dan voor de zekerheid contact met ons op!


Wat gebeurt er met mijn gegevens nadat ik heb besteld?

We gebruiken je gegevens voor het verzenden van je producten en om contact op te nemen in bijzondere gevallen. Daarnaast kunnen we contact met je opnemen om feedback te vragen over onze service. Heb je een account aangemaakt? Dan bewaren we jouw gegevens, waardoor je de volgende keer (als je bent ingelogd) makkelijk een herbestelling kunt plaatsen. Wij gebruiken jouw gegevens verder ook voor de verzending van onze e-mail nieuwsbrief met bijvoorbeeld een kortingscode. Wil je onze e-mails niet meer ontvangen? Onderin de nieuwsbrief kun je je uitschrijven.


Wat moet ik doen als ik bij het invullen van mijn persoonsgegevens een fout heb gemaakt?

Als je per ongeluk een fout hebt gemaakt bij het invullen van je gegevens, kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Als je belt naar T 078/484038 zetten wij de fout direct recht!


Is het mogelijk om te bestellen via mijn tablet of smartphone?

Jazeker! Je kunt onze website ook bereiken via je tablet of smartphone. Onze website is responsive en schaalt mee op basis van de grootte van je scherm. Je kunt alle producten vinden op je tablet of mobiel die je achter je desktop computer ook zou kunnen vinden.


Kan het afleveradres verschillen van het factuuradres?

Dat kan zeker! Je kunt een ander afleveradres opgeven. Het factuuradres is voor je eigen administratie en kan dus afwijken van het afleveradres.



Levering

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt bij ons kiezen voor een reguliere verzending (binnen 1-3 werkdagen). De reguliere verzending is voor bestellingen boven de €185,- excl. btw gratis, voor kleinere bestellingen bedragen de kosten €5,74 excl. btw en €6,95 incl. btw. Wil je je bestelling eerder ontvangen? Bel of app ons dan zo snel mogelijk, we kijken dan graag of we iets voor je kunnen betekenen! Je kiest zelf het afleveradres. Dit kan het factuuradres zijn, maar ook een ander adres.


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen leveren wij binnen 1 tot 3 werkdagen. Alleen bij producten van de merken Satino Black, Vepa Bins en Rubbermaid kan de levertijd 2 dagen langer zijn. Heb je erg veel haast? Bel of app ons dan zo snel mogelijk, we kijken dan graag of we iets voor je kunnen betekenen!


Wat zijn de verzendkosten?

De reguliere verzending is voor bestellingen boven de €185,- excl. btw gratis, voor kleinere bestellingen bedragen de kosten €5,74 excl. btw en €6,95 incl. btw. Wil je jouw bestelling binnen 1 werkdag ontvangen? Bel of app ons dan zo snel mogelijk, we kijken dan graag of we iets voor u kunnen betekenen!


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Heb je wel een orderbevestiging gehad, maar nog geen bestelling binnen gekregen en is de reguliere levertijd verstreken? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan. Neem vooral contact met ons op, dan lossen we het zo snel mogelijk op!


Wie bezorgt mijn bestelling?

Jouw bestelling wordt bezorgd door meerdere bezorgdiensten waar wij mee samenwerken. Afhankelijk van je plaats, de gewenste snelheid en de grootte van je bestelling kiezen wij de juiste bezorgdienst. Doordat we vanuit twee magazijnen versturen kan het ook zo zijn dat er door twee vervoerders een deel wordt geleverd.


Ik heb verkeerde artikelen ontvangen, wat nu?

Als je de verkeerde producten hebt ontvangen, horen wij dit graag zo snel mogelijk. Dan kunnen we je alsnog de juiste producten toesturen. Neem vooral telefonisch contact met ons op via T 078/484038.


Leveren jullie ook in het weekend?

Wij werken van maandag tot en met vrijdag, hierdoor is er kans dat uw bestelling in het weekend wordt geleverd. Dit geldt alleen voor pakketten. Bent u een bedrijf en heeft u een gesloten verklaring, dan is er een kans dat de levering wordt uitgesteld door de vervoerder tot de eerstvolgende werkdag.


Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Heb je je producten beschadigd ontvangen? Dat is erg vervelend. We horen het graag, zodat we direct een oplossing kunnen zoeken. Neem vooral telefonisch contact met ons op via T 078/484038.


Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat is mogelijk! Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via T 078/484038.


Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Ontbreekt er een product of ontbreken er meerdere producten? Dat is erg vervelend! We lossen het graag voor je op. Neem vooral contact met ons op door te bellen naar T 078/484038.


Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Ja, je kunt je bestelling volgen. Onze klantenservice vertelt je graag meer. Je kunt ons bereiken via T 078/484038.